1. Pirkėjas, užsakydamas prekes, privalo užsakyme nurodyti vardą, pavardę, (įmonės pavadinimą, PVM mokėtojo kodą jei yra) prekių atsiėmimo/pristatymo būdą ir vietą, elektroninio pašto adresą ir telefono ryšio numerį.
2. Prekės Pirkėjui yra pristatomos šiais būdais:
2.1. Prekės, kurių svoris neviršija 30 kilogramų, perduodamos per Omniva kurjerių tarnybą ir pristatomos Pirkėjui pasirinktinai jam patogiu būdu: siunta pristatoma į Omniva, pardavėjo nurodytuose kontaktuose esančioje fizinėje parduotuvėje, Vilniaus mieste, sutartu laiku ir vietoje.
2.2. Dūžtantys keramikos ir stiklo gaminiai, vestuvinių automobilių dekoracijos, rankų darbo kaspinai siunčiami tik per kurjerių tarnybą su pristatymu Pirkėjo nurodytu adresu.
2.3. Pirkėjo pageidavimu, Pirkėjas prekes atsiima Pardavėjo prekybos vietoje Pramonės pr. 16, Kaunas Prekybos miestelis Urmas Rytų galerija 14 salė 7 vieta pavadinimu “GRIGALIŪNŲ ŪKIS” (Šis punktas karantino metu negalioja).
3. Pirkėjas įsipareigoja prekes priimti asmeniškai. Tuo atveju, kai jis asmeniškai prekių priimti negali, o prekės buvo pristatytos Pirkėjo nurodytu adresu ir remiantis kitais Pirkėjo pateiktais duomenimis, Pirkėjas neturi teisės reikšti Pardavėjui pretenzijų dėl prekių pristatymo termino ar kitų pristatymo neatitikimų.
4. Prekes pristato Pardavėjas, jo įgaliotas atstovas arba Pirkėjas atsiima pats, Omniva terminale ar Pardavėjo parduotuvėje.
5. Pardavėjas įsipareigoja pristatyti prekes per 2 – 3 darbo dienas nuo Pirkimo pardavimo sutarties sudarymo, kai prekės yra Pardavėjo parduotuvėje, arba per 14 dienų, kai prekes reikia pagaminti arba prekės yra kitų gamintojų sandėliuose. Pirkėjas ir Pardavėjas individualiu susitarimu gali nustatyti kitokius nei šiame punkte nurodytus prekių pristatymo terminus.
6. Pirkimo pardavimo taisyklių punkte nurodyti terminai netaikomi tais atvejais, kai Pardavėjo sandėlyje nėra reikiamų prekių, o Pirkėjas informuojamas apie jo užsakytų prekių trūkumą. Pirkėjas sutinka, kad esant nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių, prekių pristatymo terminas gali skirtis nuo nurodytų terminų. Esant nenumatytų aplinkybių, Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pristatymo terminą ir kitus su pristatymu susijusius klausimus.
7. Visais atvejais Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Pirkėjui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Pirkėjo kaltės arba dėl force majeure aplinkybių.
8. Prekių pristatymo metu Pirkėjui prekė perduodama įteikiant sąskaitą – faktūrą (važtaraštį) ar kitą siuntos perdavimą – priėmimą žymintį dokumentą.
Prekių pristatymo metu Pirkėjas privalo kartu su Pardavėju, jo įgaliotu atstovu ar pašto darbuotoju patikrinti siuntos būklę. Pirkėjui pasirašius sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente, laikoma, kad siunta yra perduota tinkamos būklės. Pastebėjęs, kad pristatytos siuntos pakuotė pažeista (suglamžyta, šlapia ar kitaip išoriškai pažeista), Pirkėjas privalo apie tai pažymėti sąskaitoje – faktūroje (važtaraštyje) ar kitame siuntos perdavimą – priėmimą žyminčiame dokumente bei, dalyvaujant Pardavėjui ar jo atstovui, surašyti laisvos formos siuntos pažeidimo aktą. Pirkėjui, aukščiau nustatyta tvarka nesurašius laisvos formos siuntos pažeidimo akto, Pardavėjas yra atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Pirkėją dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų arba kilo jų atsiradimo metu.